close

我願為挽回你的愛,與世界為敵

 

 

這首歌告訴了我們:......

......

預防勝於治療;)

啊啊~不對不對

 

Never take love for granted!!

身在福中,要知福!!

 

 

John Newman - Love Me Again

劇情版MV

 

舞蹈版MV

1:47那段Lockin'真的太帥啦!!!

 

 

Know I've done wrong, left your heart torn

我知道我錯了,任隨你柔腸寸斷

Is that what devils do?

這不就是魔鬼的行徑嗎?

Took you so long, where only fools gone

浪費你這麼長的時間,只有傻子才會留下

I shook the angel in you!

是我動搖了你內心的天使

 

Now I'm rising from the crowd

如今我從人海中浮現

Rising up to you!                             註一

向著你揭起革命

Feel with all the strength I found

興師動眾,大張旗鼓

There's nothing I can't do!

這樣的我所向披靡

 

I need to know now, know now

我現在就要知道,就是現在

Can you love me again?

你能再次愛上我嗎?

(x4)

 

Can you love me again?

你能再次愛上我嗎?

 

It's unforgivable,

確實罪無可赦

I stole and burnt your soul

我竊走並焚燒你的魂魄

Is that what demons do?

這不就是惡魔的勾當嗎?

(Hey) They rule the worst in me

他們支配了我卑劣的一面

Destroy everything,

席卷一切

They blame on angels like you

咒罵天使如你

 

(Hey) Now I'm rising from the crowd

如今我從人海中浮現

Rising up to you!                    

向著你揭起革命

Feel with all the strength I found

興師動眾,大張旗鼓

There's nothing I can't do!

這樣的我所向披靡

 

I need to know now, know now

我現在就要知道,就是現在

Can you love me again?

你能再次愛上我嗎?

(x2)

Can you love me again?

你能再次愛上我嗎?

 

Told you once again, do this again,

我再對你說一遍,再次相愛吧

Do this again, oh

再次相愛吧

Told you once again, do this again,

我再對你說一遍,再次相愛吧

Do this again, oh

再次相愛吧

 

I need to know now, know now

我現在就要知道,就是現在

Can you love me again?

你能再次愛上我嗎?

(x3)

Can you love me again?

你能再次愛上我嗎?

 

 

註一:Rising up     崛起、起來反抗    

 

 

歌詞翻譯by_阿游;) 

 

 

~歡迎大家到留言板留言、訂閱或加我好友~ 

喜歡 有時候 有一首歌 的朋友們可以到我們的粉絲專頁按讚哦 ;)

https://goo.gl/1M8zCA

 

arrow
arrow

    鯉傲游 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()