close

很愛聽一開頭的吉他獨奏,那旋律彷彿在訴說:

"少了你,我好似患了失心瘋,你還能再愛我一次嗎?"

 

我不勉強你留下來,但至少

請你連同我的心一起帶走吧

 

It's late at night and neither one of us is sleeping

深夜時分,我知道我們各也沒有入睡

I can't imagine living my life after you're gone

在少了你的世界,我看不見沒有活下去的願景

Wondering why so many questions have no answers

不知道怎麼如此多的問題都沒有解答

I keep on searching for the reason why we went wrong

我仍在省思我們怎會步入歧途

 

Where is our yesterday

我們的過去到哪去了呢?

You and I could use it right now

當今你與我還來得及重溫舊夢

But if this is goodbye

但若這就是永別……

 

Just take my heart when you go

就把我的心帶走吧

I don't have the need for it anymore

我不再需要為誰心跳了

I'll always love you, but you're hard to hold

我會一直愛著你,但你似流水無情

Just take my heart when you go

所以就把我的心帶走吧

 

Here we are about to take the final step now

這是我們同行的最後幾步腳印了

I just can't fool myself, I know there's no turing back

我欺騙不了自己,我暗知你是不會回頭了

Face to face it's been endless conversation

面對面時是那麼沒有止盡地交談

But when the love is gone you're left with nothing but talk

但當愛情逝去後你我間也只留下這些對白了

 

I'd give my everything

我願付出一切

If only I could turn you around

只要能夠將你挽回

But if this is goodbye

但若這就是永別……

 

Just take my heart when you go

就把我的心帶走吧

I don't have the need for it anymore

我不再需要為誰心跳了

I'll always love you, but you're hard to hold

我會一直愛著你,但你似流水無情

Just take my heart when you go

所以就把我的心帶走吧

 

Just take my heart

帶走我的心

Just take my heart when you go

就把我的心帶走吧

I don't have the need for it anymore

我不再需要為誰心跳了

I'll always love you but you're too hard to hold

我會一直愛著你,但你似流水無情

Just take my heart, baby just take my heart when you go

帶走我的心,就把我的心帶走吧寶貝

 

Take my heart

帶走他

Just take my heart

就把他帶走吧

 

想聽  Mr. Big 其他的歌?

~神奇傳送隧道~

Mr. Big - To Be With You_中文歌詞 Lyrics in Chinese

Mr. Big - Not One Night_中文歌詞 Lyrics in Chinese

 

 

 歌詞翻譯by_阿游;) 

 

~歡迎大家到留言板留言、訂閱或加我好友~

喜歡 有時候 有一首歌 的朋友們可以到我們的粉絲專頁按讚哦 ;)

https://goo.gl/1M8zCA

arrow
arrow

    鯉傲游 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()